Subject: Autoriõiguse seaduse seaduseelnõu väljatöötamiskavatsus
From: Rauno Liitmäe <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: "info.jm"
Date: Mon, 5 Feb 2024 16:11:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiitsministeeriumi esindaja,

Edastan teenuse osutajate ja õiguste omanike Duo Media Networks OÜ ja Wide 
Media OÜ nimel tagasiside seonduvalt autoriõiguse seaduse seaduseelnõu 
väljatöötamiskavatsusega.

Lugupidamisega,

Rauno Liitmäe

Andmekaitse spetsialist / DPO

Postimees Grupp / Duo Media Networks

+372 5330 3494

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

postimeesgrupp.ee

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 2, 2024 11:11 AM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>; Eesti 
Advokatuuri IP/IKT komisjon <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit 
<[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>; Pärnu Maakohus <[email-masked]>; Tartu 
Maakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli õiguse 
instituut <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste 
Instituut <[email-masked]>; Eesti Autorite Ühing <[email-masked]>; Eesti Esitajate 
Liit <[email-masked]>; Eesti Fonogrammitootjate Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Audiovisuaalautorite Liit <[email-masked]>; Eesti Näitlejate Liit 
<[email-masked]>; Eest Filmi Esmasalvestuse Tootjate Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Autoriõiguste Kaitse Organisatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Meediaettevõtete Liit (EML) 
<[email-masked]>; Eesti Kirjastuste Liit <[email-masked]>; 
MTÜ Wikimedia Eesti <[email-masked]>; Eesti Ringhäälingute Liit 
<[email-masked]>; AS Ekspress Grupp <[email-masked]>; 
[email-masked]; AS Õhtuleht Kirjastus 
<[email-masked]>; Bonnier Grupp <[email-masked]>; AS All Media 
Eesti <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Filmirežissööride Gild 
<[email-masked]>; Eesti Stsenaristide Gild 
<[email-masked]>; Eesti Dokumentalistide Gild 
<[email-masked]>; Eesti Filmi Instituut <[email-masked]>; Kultuuri 
Koda <[email-masked]>; Eesti Rahvusringhääling <[email-masked]>; Eesti 
Interpreetide Liit <[email-masked]>; Eesti Kirjanike Liit 
<[email-masked]>; Eesti Heliloojate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Interneti Sihtasutus <[email-masked]>; MTÜ Internet Society Estonia 
<[email-masked]>; Eesti Ajakirjanike Liit <[email-masked]>; Eesti Kinoliit 
<[email-masked]>; Riigikogu Kantselei <[email-masked]>
Subject: Kiri

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
seaduseelnõu väljatöötamiskavatsus.
Tagasisidet ootame 05. veebruariks 2024

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/303c69a5-e75f-4496-abff-b5c5067a3f8d

Pealkiri: Autoriõiguse seaduse seaduseelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 02.01.2024

Registreerimise number: 8-3/11-1.

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
www.just.ee

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>